lördag 19 juli 2014

San Francisco 2

Eftersom jag gjorde ett inlägg som hette San Francisco 1 känner jag att jag måste göra ett San Fransisco 2 också. Det var ju tanken eftersom vi stannade två dagar. Men jag tog nästan inga kort dag 2. Familjen åkte och badade, och jag spenderade dagen med min släkting, Mark. Vi är avlägsna släktingar, men befinner man sig på andra sidan jorden så spelar det ingen roll. Jag har träffat Marks föräldrar och bröder, det var för sex år sedan när vi var i Michigan, men Mark var inte hemma då. Han bor ju i San Fransisco. Men nu har vi träffats och vi hade en fantastiskt fin eftermiddag och kväll tillsammans. Vi bara strosade runt i staden och snackade om allt möjligt. Visst fanns det motiv att fota hela tiden, men det blev inte av. Det var så roligt att få se staden tillsammans med någon som faktiskt bor där. 

Jag unnade mig ett besök på en tygaffär, när jag ändå inte hade Familjen med mig. (De är inte alls lika intresserade av tyg som jag är...) Hittade en butik precis vid Union Square, fantastiskt fin. Men dyr. Så det blev ingen storhandling, men tomhänt gick inte ut ur butiken.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar