torsdag 17 juli 2014

Highway 1 vi rullar vidare

Andra dagen på Highway 1 gick lite bättre. Men Storasystern och jag tog åksjuketabletter inför fortsatta resan som gjorde oss hemskt trötta så vi sov bort halva förmiddagen. Inte jättekul, men ingen mådde i alla fall illa den dagen. Vägen är otroligt vacker, något annat kan vi inte säga. Men jag vet inte om jag skulle rekommendera den för någon med folk (barn) i baksätet. Nu har vi barn som väldigt sällan blir åksjuka, men vet man att det händer ibland skulle jag faktiskt inte rekommendera den här vägen. Jag har i över tre veckor spenderat min tid i bilen med handarbete av olika slag, handsömnad, virkning och broderi, och det har gått bra. Men den här biten vågade jag inte göra något. Inte ens Lillebror ville pilla med paddan. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar